Často kladené otázky

ohledně webinářů

Ano, v objednávce stačí zvolit způsob platby “Platí za mě škola/školka”

Do košíku vložíte takový počet webinářů, pro kolik vychovatelek chcete koupit přístup. Lze kombinovat různý počet různých webinářů. Do objednávky vkládáte svůj fakturační email. Po vytvoření objednávky dostanete email, ve kterém vyplníte všechny účastníky včetně jejich emailu, na který obdrží přihlašovací odkaz na webinář.

Po vyplnění účastníků si stáhnete novou fakturu, která obsahuje i jména a emaily jednotlivých účastníků.

Ano, po připojení k webináři obdržíte digitálně podepsané potvrzení. Více zde

Ano, lze. Více informací zde.

Nicméně pozor! Pro hrazení ze šablon OP JAK je nutné se účastnit webináře synchronně, tj. bez záznamu.

K ověření digitálního podpisu je potřeba speciální softwarové vybavení. Digitální podpis většinou nelze ověřit v prohlížeči. Jak ověřit podpis se dozvíte zde.

Ano, po skončení webináře posíláme všem přihlášeným záznam webináře, na který se můžete opět připojit během 1 roku – více v obchodních podmínkách.

Webinář se blíží, ale Vaše škola ještě neproplatila fakturu? Nebojte, myslíme i na tuto situaci. Den před zahájením webináře posíláme přihlašovací odkaz všem, jejichž škola ještě nezaplatila. S platební schopností škol máme dobré zkušenosti 🙂 

Kontaktujte nás na info@menime-svet-detem.cz. Pravděpodobně jste zadali špatný email, my objednávku dohledáme a situaci napravíme.

Nákupní košík
Přejít nahoru